Mai departe de moarte, mai departe de viaţă,
mai departe de dragoste, mai departe de mine,
mai departe de noi,
mai departe de cei care-am fost,
de cei care-am fi putut deveni.
Şi cursa continuă.

Octavian Paler

luni, 10 ianuarie 2011

Sarbatori Fericite

A trecut 2010 foarte repede si am ajuns in ajunul Craciunului. Paula a impodobit pomul, eu doar am asistat. Spre mirarea noastra Daria nu prea l-a bagat inseama, din cand in cand mai vroia un glob sa fac"go" (gol in limbajul ei).



Am primit si 2 colindatori, ca mai multi nu au venit

Tot in ajun au venit colegii mei de la munca si ne-au colindat, dupa care pe la ora 1 am mers si noi cu ei la colindat



De craciun am stat in familie, impreuna cu bunicile si unchiu Vasile.

Fiecare a primit cate un cadou. Unchiu Vasile un aparat sa-i masoare tensiunea (cica o are un pic cam mare).

Mama a primit o poseta albastra sa se asorteze cu geaca

Paula a primit o sapca si fular sa nu inghete cand merge cu Daria pe afara.

Iar Daria a primit urmatoarele:


Seara am mers pe la colegu Claudiu sa-l vizitam. La inceput Daria a fost mai sfioasa.

Dupa care a facut ceea ce urmeaza:

La sfirsit Daria era cam in starea urmatoare:


A doua zi de Craciun am mers cu colinda la unchiu Mihai, care ne-a cantat el noua colinde si ne-a recitat 2 poezii.

Unde ne-am intilnit cu varu Adi si prietena lui, si catelul lor.


Intre sarbatori eu si Daria am mers prin spatele blocului, am hranit porumbeii si ne-am dat cu sania

In acelasi timp Paula si buni au lucrat in folosul Dariei .


In poze se vede rezultatul muncii lor

A venit si revelionu , tot in familie, atmosfera a fost cam asa

La ora 12 am baut toti sampanie , si pe la 3 dormeam


Pana la Sf. Ion am iesit un pic in centru, sa hranim si acolo porumbeii.

De Sf. Ion ne-am chefuit putin. Unchiu Vasile a fost responsabil cu joaca


Daria a baut


Dupa a stins cu


Si a mancat tort


Cam asa ne-am petrecut sarbatorile, care au trecut foarte repede.

Va dorim un an nou cu sanatate si noroc

Daria, Paula si Cristi


2 comentarii:

  1. Chiar ai talent...mi-a placut!!!:)La multi ani si voua,va pup...Daria e "criminala"...pusiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, in curand scriu memoriile.

    RăspundețiȘtergere