Mai departe de moarte, mai departe de viaţă,
mai departe de dragoste, mai departe de mine,
mai departe de noi,
mai departe de cei care-am fost,
de cei care-am fi putut deveni.
Şi cursa continuă.

Octavian Paler

miercuri, 27 aprilie 2011

De Paste

Au venit si sarbatorile Pascale, ne-am adunat in formatia cunoscuta .

Masa a aratat cam asa.

Arajamentul salatei a fost singura mea contributie la masa de Pasti.


Daria a invatat sa ciocneasca oua, cu noi, cu masa, cu ouale intre ele, cu orice.


Seara am mers pe la unchiu Mihai unde ne-am intalnit cu pisica lui neagra, care de data asta nu a mai fugit in dulap.


Si cu Robi ne-am intilnit, si am cam stat pe langa el.


Am primit de la buni niste farfurioare si ceva de prins in par , ca ne-a cam crescut si ne incomodeaza.


De la Stefi am primit o rochita, care nu se prea vede in poze, deoarece copilu nu sta locului


Si au trecut repede sarbatorile astea.

Un comentariu: