Mai departe de moarte, mai departe de viaţă,
mai departe de dragoste, mai departe de mine,
mai departe de noi,
mai departe de cei care-am fost,
de cei care-am fi putut deveni.
Şi cursa continuă.

Octavian Paler

duminică, 5 iunie 2011

2 ANI CU DARIA IOANA

Da, azi se implinesc 2 ani de cand Daria a intrat in vietile noastre.

Cu ocazia asta am iesit la un gratar impreuna cu cei dragi noua

Eu am incercat sa fac grataru, dar daca nu venea prietenu Marius cred ca si acum mai prajeam carne. Multumim lui Marius ca nu am ramas flamanzi

Copii au inceput sa se joace (Stefi, Fabian si Daria)

Am reusit sa facem si gratarele si sa mancam

A venit si tortu

Bucurie mare ca era in forma de masina (bibi - in limbajul Dariei)

Dupa care s-a jucat cu Edit si Berti


Am probat cadoul de la Stefi

Si a doua zi l-am probat :)

Aici si cu rochita de la Fabi







Un comentariu: